Livet är inte lätt när man är som oss

Alltså jag har bajsatråkigt.. Sitter i min ensamhet och vet inte vad jag ska ta mig till.. Har typ ap mycket energi i kroppen, mer än vad som är tillåtet medan mina medspelare är någon annanstans i Sverige och fular sig.. Vilket leder till att just nu för tillfället kan jag inte lägga upp någon film för att skolans datorer inte har något filmredigeringsprogram,, sug sug sug.. så här kommer en mysig bild på mig i stället :)




Söt va? Man måste bju på sig själv, och vara sig själv.. Det tänder allt och alla på... Puss
/Lehna <3

Kommentarer
Postat av: Annis

Lite nice va den dagen då kanske... Pulka, brasa, whisky, varm oboy å vodka... Eller vad det nu va vi hade me oss.... Gottans

2010-12-07 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0