Vem vare, VEM VARE SOM BJÖD?

Anna min käre vän sov över hos mig i måndags. Jag är inte säker på att hon någonsin vill göra det igen... Klockan 6 på morgonen så väckte jag henne och sa att vi måste kliva upp. Jag trodde hon var seriös när vi sa kvällen innan att vi måste filma på morgonen också, och visa lite rality.. Anna ville inte kliva upp fören sju, och vi åker tio över sju... Men jag filmade ändå, med en stark jävla lampa till :) Hope you'll enjoy it :D



Jag ser ju inte själv så jävla fräsch ut. men bju på sig själv, är ju meningen med bloggen :) Kom ihåg, klockan 6 på MORGONEN.. Pusspuss
/Lehna <3

Kommentarer
Postat av: Jonny

<3!!

2010-12-15 @ 01:44:28
Postat av: Jonny

<3!!

2010-12-15 @ 01:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0